

-
Čaje dle obsažených bylin
- Bambusový čaj
- Čaj z maliníku
- Fenyklový čaj
- Ginkgo biloba
- Goji - Kustovnice čínská
- Heřmánkový čaj
- Jasmínový čaj
- Konopný čaj
- Kontryhelový čaj
- Kopřivový čaj
- Lípový čaj
- Mátový čaj
- Meduňkový čaj
- Modrý čaj s Clitorií
- Moringa čaje
- Rakytníkový čaj
- Šalvějový čaj
- Šípkový čaj
- Třezalkový čaj
- Tulsi čaje
- Zázvorové čaje
Pravidla pro publikaci uživatelských recenzí
Pravidla pro uživatelské recenze
Recenze mohou napsat pouze ověření uživatelé, tedy zákazníci s nákupem.
MANU JTC , s.r.o. (dále jen Manu) se zavazuje respektovat vaše autorská práva k recenzi, což znamená, že vás vždy uvede jako jejího autora. Zároveň si vyhrazuje právo opravit pravopisné chyby a upravit recenzi, pokud to vyžadují zákonné předpisy.
Žádné negativní recenze nejsou upravovány ani mazány, pokud neobsahují vulgarismy nebo nejsou v rozporu se zákonem.
Čemu se vyvarovat
Zakázány jsou recenze, které porušují právní řád České republiky.
Porušením je míněno například:
-
Použití vulgarismů, rasismu, vyzývání k násilí, osobních útoků apod.
-
Uvádění osobních údajů vašich nebo třetí strany a porušování ochrany soukromí.
-
Řešení problémů přímo nesouvisejících s kvalitou výrobku nebo služby: stížnosti na dopravu, poškozené balení, chybějící dárek apod.
Jak napsat kvalitní uživatelskou recenzi
Uživatelská recenze by měla být upřímným a objektivním shrnutím vašich zkušeností s produktem. Při jejím psaní se držte faktů, uvádějte vše podstatné a zasazujte své hodnocení do kontextu.
Nejste s výrobkem spokojeni? Nebojte se zmínit vše, co vás zklamalo. Zároveň ale nezapomeňte uvést i případné klady – svět není černobílý.
Víme, že váš čas je cenný a nemáte hodiny na psaní recenze. Stačí se zaměřit na vlastnosti, které jsou pro vás důležité. Pokud hodnotíte jen určitou část produktu, uveďte to prosím, aby čtenáři lépe pochopili váš úhel pohledu.
Když nás něco zklame, může být těžké zachovat chladnou hlavu. Je naprosto v pořádku produkt spravedlivě zkritizovat, ale prosíme, držte se slušného vyjadřování. Zaměřte se na konkrétní nedostatky, se kterými jste se setkali. Takto napsaná recenze skutečně pomůže ostatním zákazníkům.
Platby za pozitivní recenze
Uživatelské recenze na Manu jsou vždy nestranné, objektivní a nezaujaté. Je přísně zakázáno zveřejňovat recenze, které neodrážejí skutečnou zkušenost zákazníka, a to bez ohledu na to, zda byly iniciovány výrobcem, distributorem nebo partnerem Manu. Zejména je nepřípustné jakýmkoliv způsobem ovlivňovat hodnocení – například nabízením finančních nebo jiných výhod za pozitivní recenze, či záměrně poškozovat konkurenci publikováním negativních hodnocení.
Výjimka: Propagační kampaně
Tento zákaz se nevztahuje na propagační kampaně, při kterých Manu nebo jeho partneři motivují zákazníky k napsání recenze. Takové kampaně jsou povoleny pouze za následujících podmínek:
-
Nezávislost recenze – Zákazník musí být jasně informován, že jeho odměna za napsání recenze nezávisí na jejím obsahu (např. není podmíněna pozitivním hodnocením).
-
Transparentnost – Pořadatel nesmí vytvářet dojem, že obsah recenze ovlivní přiznání nebo výši odměny.
-
Bez zásahů do recenzí – Pořadatel nesmí žádným způsobem zasahovat do procesu psaní nebo publikace recenzí (např. vyžadovat jejich schválení před zveřejněním).
-
Důvěryhodnost – Chování pořadatele nesmí vyvolávat pochybnosti o pravdivosti a objektivitě recenzí.
-
Schválení kampaně Manu – Pořadatel musí Manu předem informovat o plánované kampani a poskytnout její podmínky (seznam produktů, výše odměn, trvání apod.). Manu si vyhrazuje právo kampaň odmítnout nebo požadovat úpravu jejích podmínek.
Stručně řečeno: zákazník může za napsání recenze získat odměnu, ale pořadatel musí plně respektovat jeho názor – ať už je pozitivní nebo negativní.